Over Thomas Geenen

Loodgietersbedrijf Nijkerk van Thomas Geenen bestaat al sinds 2007 en is gevestigd in Nijkerk. Thomas zelf is nu zo’n 20 jaar loodgieter en kent dan ook de fijne kneepjes van het vak. Dit straalt zich uit door zijn vele oplossingen voor verschillende projecten op loodgietersgebied.

Wij staan voor kwaliteit, correct nakomen van afspraken, zeer nette tarieven en nemen de verantwoording voor ons werk dan ook uiterst serieus. Wij hebben de beschikking over alle grootte leveranciers in Nederland, hierdoor heeft u de keuze bij de meest moderne showrooms. Verder werken wij natuurlijk alleen met gecertificeerde materialen en geven dan ook uiteraard garantie op al onze werkzaamheden. Onze contacten met onze klanten en aannemers onderhouden wij zorgvuldig en hebben er dan ook veelal lange en goede relaties aan. Ook kunnen wij voor u onze contacten zoals bijvoorbeeld aannemers en tegelzetters met een goede staat van dienst aanreiken.

Thomas Geenen is werkzaam in zowel renovatie, onderhoud als nieuwbouw. Voor vragen en opmerkingen kunt u gerust contact met ons opnemen.

De voordelen van Thomas geenen

Thomas Geenen heeft de service en klanttevredenheid hoog staan.

Duurzaam

Wij zijn deskundig en werken met hoogwaardig materiaal.

Maatwerk

We denken met u mee in oplossingen.